Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Didžiuosiuose miestuose – bendri elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centrai
Elektros skirstymo bendrovė LESTO, gamtinių dujų tiekimo bendrovė „Lietuvos dujų tiekimas“ bei gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos“ plečia bendradarbiavimą klientų aptarnavimo srityje. Nuo kovo 30 dienos Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje visų trijų įmonių klientai bus aptarnaujami bendruose centruose, kur dabar priimami tik LESTO klientai.
LESTO, „Lietuvos dujų tiekimas“ bei „Lietuvos dujos“ priklauso didžiausiai šalies energetikos įmonių grupei „Lietuvos energija“. Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau.
Šios bendrovės dar praėjusių metų vasarą pradėjo bendradarbiavimą – bandomojo projekto metu sinergijos galimybės įvertintos bendrame klientų aptarnavimo centre Vilniuje.
„Tai buvo bandomasis projektas, kurio metu mes įvertinome trijų įmonių bendradarbiavimo galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje. Idėjai pasiteisinus, nutarėme tą patį daryti ir kituose Lietuvos miestuose“, – teigia „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
LESTO generalinis direktorius Aidas Ignatavičius tvirtina, kad klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.
„Analizuodami klientų elgseną, pastebėjome, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų klientai linkę spręsti tuo pačiu metu. Bendras elektros ir dujų klientų aptarnavimo centras Vilniuje suteikė naudos klientams, nes dujų ir elektros paslaugos teikiamos vienoje vietoje“, – sako A. Ignatavičius.
Prisijungimo prie skirstomųjų dujotiekių klausimais „Lietuvos dujų“ klientus konsultuos specialiai apmokyti LESTO specialistai. Tai numato LESTO ir „Lietuvos dujų“ susitarimas.
„Sujungdami trijų įmonių klientų aptarnavimą į vieningus centrus, siekiame sukurti naudą ir patogumą vartotojams: taupydami klientų laiką galėsime pasiūlyti didesnį paslaugų paketą iš vienų rankų. Skaičiuojame, kad šis žingsnis turėtų padidinti naujų dujų vartotojų srautą – visiems naujiems elektros vartotojams čia pat siūlysime įsivesti dujas. Prie tinklo prijungę daugiau naujų dujų vartotojų, labiau išnaudosime esamą infrastruktūrą ir mažinsime kaštus vartotojams“, – teigia „Lietuvos dujų“ vadovas Liudas Liutkevičius.
Nuo kovo 30 dienos bendri trijų įmonių klientų aptarnavimo centrai veiks LESTO patalpose – Vilniuje (Viršuliškių skg. 34), Kaune (T.Masiulio g. 16), Klaipėdoje (Liepų g. 64A), Šiauliuose (Tilžės g. 68), Panevėžyje (Senamiesčio g. 102B), Alytuje (Pulko g. 5A) ir Utenoje (Užpalių g. 87).
Klientų aptarnavimo centruose bus galima gauti išsamią informaciją apie „Lietuvos dujų“ teikiamas paslaugas – prijungimą prie dujų tinklų, dujotiekių pertvarkymą, remontą, dujų apskaitos prietaisų patikrą ir kita. Įmonės paslaugas klientai taip pat gali užsisakyti ir el. paštu paslaugos@lietuvosdujos.lt
„Lietuvos dujų tiekimas“ yra sudaręs galimybę savo klientams daugelį paslaugų užsisakyti neišėjus iš namų. Pavyzdžiui, susižinoti informaciją apie mokėjimus arba užsisakyti atsiskaitymo knygelę galima telefonu 1894 arba el. paštu info@ldtiekimas.lt. Dėl to nebūtina važiuoti į klientų aptarnavimo centrą.
LESTO siūlo klientams, prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1802 – taip išspręsti rūpimus klausimus greičiau ir patogiau. Pavyzdžiui, nemokamą atsiskaitymo knygelę galima užsisakyti telefonu arba savitarnos svetainėje.