ESO nuo sausio klientus kviečia bendrauti išmaniai, patogiai ir paprastai

2019 m. gruodžio 20 d.
ESO nuo sausio klientus kviečia bendrauti išmaniai, patogiai ir paprastai

ESO aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas, mažesni klientų ateinančių į aptarnavimo centrus srautai natūraliai lėmė, kad naujus kalendorinius metus pradėsime stipriau susitelkę į klientų konsultacijas nuotoliniais aptarnavimo kanalais - telefonu, išmaniaisiais įrenginiais ar internetu (www.eso.lt/savitarna). Dar šiemet išplėstos klientų aptarnavimo kanalų galimybės vertinamos ir pačių klientų – dvi iš trijų su elektra ar dujomis susijusių paraiškų teikiamos savitarnoje ar nemokamu telefonu 1852. 

Internetu ar telefonu teikiamą klientų aptarnavimo praktiką ne vienerius metus taiko ir kitos komunalines/ infrastruktūrines paslaugas teikiančios įmonės (telekomunikacijų, šilumos, vandens tiekėjai). Išmanizacija, skaitmeninė pažanga daro poveikį ir finansų sektoriui, kuriame taip pat mažėja ar nelieka fizinių klientų aptarnavimo vietų, o paslaugos koncentruojamos elektroninėje erdvėje. 

Atsižvelgiant į besikeičiančius klientų įpročius, nuo sausio 1-osios įprastų ESO klientų aptarnavimo centrų neliks (Vilniuje - Viršuliškių skg. 34, Kaune - T. Masiulio g. 16, Klaipėdoje - Liepų g. 64 A, Šiauliuose - Tilžės g. 68, Panevėžyje -Senamiesčio 102B), tačiau jei kliento klausimo nepavyktų išspręsti savitarnoje ar telefonu, paskirsime individualų susitikimą su ESO specialistu. 

„Įvertinę klientų poreikius ir jų įpročių pokytį, pamatėme kuriose srityse prasminga dirbti efektyviau ir plėsti modernių aptarnavimo įrankių diegimą. Siekiame visiems būti vienodai prieinami, patogūs ir operatyviai suteikti kokybišką aptarnavimą, todėl sustiprinę skambučių centro pajėgas ir kompetencijas, siekiame, kad klientams nereikėtų gaišti laiko vykstant į aptarnavimo centrus. Tais atvejais, kai klausimo nebus galima išspręsti nuotoliniu būdu, individualiai pakonsultuos klientų aptarnavimo specialistas, iš anksto suderinęs susitikimo laiką,“ – sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila. 

Klientai skambindami nemokamu telefono numeriu 1852 ar naudodamiesi savitarna gali ne tik pateikti paraišką dėl elektros ar dujų įvedimo, padidinti elektros galią, spręsti su skaitikliais susijusius klausimus, jie taip pat gali teikti paraišką dėl kompensacijos už servitutą, užsakyti dujų viryklės pajungimo ir kitas paslaugas, teikti pastabas dėl paslaugų kokybės, anonimiškai pranešti apie galimas korupcijos apraiškas. Klientai gali matyti turimų elektros ar dujų objektų sąrašą (pvz. nuosavybės teise priklausančius butus, namus, sodus ir pan.), verslo klientai – su ESO sudarytas sutartis, aptarnaujamų objektų sąrašą, deklaruoti elektros suvartojimo rodmenis. 

Primename, kad dujų tinklo gedimus kaip ir iki šiol galima registruoti nemokamu telefonu 1804 (visą parą).