Klientų iššūkius verslas verčia pergalėmis

2020 m. vasario 06 d.
Klientų iššūkius verslas verčia pergalėmis

Vis didesnės viešumo galimybės suteikia vartotojams augančią galią paveikti verslo sprendimus ir formuoti socialinės atsakomybės iššūkius. Tačiau, specialistų teigimu, sąmoningas ir laiku reaguojantis verslas gali šiuos iššūkius ne tik atliepti trumpuoju laikotarpiu, bet ir paversti vertingomis ilgalaikėmis pergalėmis.

Vartotojų balsas girdimas geriau

Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso viceprezidentas Kęstutis Kupšys teigia, kad visuomenė pilietiškėja ir vis daugiau dėmesio kreipia aplinkosaugos, ekologijos bei tvarumo klausimams. Svarbu ir tai, kad aktyvioji visuomenės dalis randa būdų priversti verslą išgirsti jos nuomonę.

„Lietuvoje jau susiformavo didžiulė visuomenės dalis, kuri į aplinkosaugą žiūri rimtai. Pastaruoju metu vyksta tam tikras lūžis visuomenės sąmonėje ir pilietiškesnė jos dalis bent viešuosiuose debatuose pradeda akivaizdžiai nusverti pasyviau į šiuos klausimus žiūrinčiąją“, – pastebi K. Kupšys.

Daugiau skaitykite Pažangios energijos klubo puslapyje