Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.
Verslo atstovai ir gyventojai kviečiami dalyvauti apklausoje dėl elektros poreikio valdymo potencialo

Elektros vartotojai gali padėti užtikrinti efektyvesnį sistemos valdymą ir geriau išnaudoti elektros rinkos teikiamas galimybes. Siekiant išsiaiškinti elektros poreikio valdymo potencialą Lietuvoje, šiuo metu atliekama studija.
Jos metu daugiau nei 500 elektros vartotojų (ir verslo, pramonės įmonės, ir gyventojai) turės galimybę išsakyti savo lūkesčius ir poreikius dalyvauti teikiant elektros poreikio valdymo paslaugą. Praktiškai tai reiškia, kad elektros vartotojai būtų finansiškai skatinami už tai, kad tam tikru laikotarpiu elektros vartotų mažiau, o kitu paros metu daugiau. Apklausos rezultatai leis suprasti, ar gyventojai ir verslas būtų linkęs naudotis tokia paslauga, ir spręsti apie jos perspektyvas Lietuvoje.
Sudalyvauti apklausoje galima paspaudus šią nuorodą.
Studiją inicijavo elektros perdavimo sistemos operatorius „Litgrid“ ir elektros bei dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ją atlieka viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi tarptautinė komanda, sudaryta iš lietuviškos energetikos konsultacijų paslaugų įmonės „Ekotermija“ ir danų bendrovės „EA Energy Analyses“ atstovų. Numatoma, kad studijoje bus įvertinti potencialūs elektros poreikio valdymo paslaugos tiekėjai, atsižvelgiant į jų elektros vartojimo tendencijas ir technines galimybes, taip pat bus nustatyti techniniai reikalavimai perdavimo sistemos ir skirstymo operatoriams. Studija bus atliekama iki 2018 m. vidurio.
Poreikio valdymo paslauga (angl. Demand Response Service) – tai galimybė elektros vartotojui reguliuoti savo vartojimą aktyviai dalyvaujant elektros rinkoje arba per paslaugos tiekėjus.