Prisijungimo klausimai

Kaip susikurti paskyrą?

Prisijungus prie mano.eso.lt paspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusioje formoje įveskite įmonės pavadinimą ir kodą. Paspauskite mygtuką „Pradėti registraciją". Kitame žingsnyje patvirtinkite savo tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, M-PARAŠU, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Jei pasirinkote šiuos bankus, naudokite savo asmeninę, o ne verslo banko paskyrą. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis ir prisekite įgaliojimą valdyti nurodytos įmonės paskyrą (įgaliojimą atstovauti įmonę, Registrų centro išrašą ar kitą dokumentą, patvirtinantį, kad galite atstovauti įmonę). Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroniniu adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.


Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros prisijungimo el. pašto adresą?

Jeigu turite susikūręs paskyrą „namams“, galite jungtis naudodamiesi elektroninių valdžios vartų ar banko elektroninės tapatybės nustatymo sistemomis. Jas rasite po prisijungimo forma. Jeigu turite paskyrą „verslui“, prašome skambinti +37069761852.


Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros slaptažodį?

Jeigu pamiršote prisijungimo slaptažodį, naudokitės slaptažodžio priminimo funkcija - įvedę savo paskyros elektroninį paštą, gausite instrukciją, kaip atnaujinti slaptažodį.


Kaip pakeisti savo paskyros el. pašto adresą?

Jeigu Jūsų el. pašto adrese yra įsivėlusi klaida, užpildykite prašymą ištaisyti el. pašto adresą. Prašymą galite pateikti čia, pasirenkant temą „Noriu patikslinti savo kontaktinius duomenis“.

Jeigu pasikeitė paskyros valdytojas, turite registruoti prašymą ištrinti seną paskyrą ir susikurti paskyrą su naujo valdytojo el. pašto adresu.