Ekstremali situacija

Kaip elgtis audrų, potvynių, liūčių metu?

Jei didelės liūties ar potvynio metu ima staigiai kilti vandens lygis, patariame kuo skubiau sustabdyti elektros energijos tiekimą išjungiant įvadinį (automatinį) jungiklį.

Potvynio metu elektros tiekimą išoriniame tinkle saugiai išjungti gali tik ESO specialistai.

Sužinoti daugiau galite čia.


Kodėl gavau SMS žinutę, kad gedimas pašalintas, bet elektros vis dar neturiu?

Kai elektros tinkle pašalinamas gedimas, klientams išsiunčiami pranešimai. Pasitaiko atvejų, kad klientai, kurie vis dar neturi elektros, taip pat gauna pranešimą, kad gedimas pašalintas. Taip atsitinka todėl, kad Jums energiją tiekiančiame tinkle įvyko papildomas gedimas.

Pavyzdžiui, pasitaiko atvejų, kai gyventojo namams elektros energija yra užtikrinama iš žemos įtampos linijos, kurią „užmaitina“ aukštos įtampos linija. Gedimui įvykus abiejose linijose - pirmiausia šalinamas gedimas aukštos įtampos linijoje, nes ji „užmaitina“ didelį skaičių žemos įtampos linijų. Jį pašalinus, visiems išsiunčiami pranešimai ir tik tada galima nustatyti, kad yra gedimas žemos įtampos linijoje.


Kaip saugiai naudotis elektra?

Jeigu matote nutrūkusį laidą – jokiu būdu jo nelieskite.

Įsitikinkite, kad Jūsų kieme augantys medžiai netrukdo elektros oro linijoms.

Nesiartinkite prie elektros įrenginių, jeigu jie kibirkščiuoja.

Nelieskite ant laidų užvirtusių medžių ar oro linijų atramų, nes jie gali kelti pavojų Jūsų gyvybei.

Daugiau patarimų kaip saugiai naudotis elektra galite rasti čia.