Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Gedimo registravimas

Kaip užregistruoti elektros gedimą?

Dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui, svarbu, pirmiausia įsitikinti ar gedimas įvyko ne Jūsų tinkle, būtinai patikrinkite ar neatsijungę automatiniai jungikliai arba kamštiniai saugikliai.

Įvykus gedimui ESO tinkle, kai informacija apie gedimą žinoma, klientai informuojami el. paštu arba / ir SMS žinute, taip pat, informacija atvaizduojama gedimų žemėlapyje.

Jeigu dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui informacijos el. paštu arba SMS žinute negavote ir gedimų žemėlapyje Jūsų adresu gedimas neatvaizduojamas, jį galite užregistruoti:

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką daryti, jei gedimas įvyko vidaus tinkle?

Jeigu gedimas įvyko Jūsų vidaus tinkle – kreipkitės į asmenis, kurie prižiūri Jūsų namų ūkį: namą administruojanti įmonė, energetikas, namo pirmininkas arba kreipkitės į privatų elektriką. 

AB „ESO“ nėra atsakingas už klientų nuosavybėje įrengtą elektros instaliaciją. Riba tarp AB „ESO“ ir kliento tinklo nurodoma nuosavybės ribų akte, kurį rasite ESO savitarnoje, skiltyje „Objektai“. 

Ar šis atsakymas buvo naudingas?