Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Skolos

Kodėl gali susidaryti skola?

Privatiems / Verslui

Skola gali susidaryti kai sąskaitoje nurodytu laiku nebuvo apmokėta už suvartotą elektros energijos kiekį arba suteiktas ESO paslaugas. Skola tai pat gali susidaryti, kai ESO užfiksuoja neapmokėtą suvartojimą pagal rodmenis arba pats klientas deklaruoja rodmenis ir per nustatytą laikotarpį nesumoka pateiktos sąskaitos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip ir kur sumokėti už susidariusią skolą?

Privatiems 

Už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą elektros energijos tiekimo infrastruktūrą: 

  • Sąskaitų apmokėjimo platformoje sollo.lt; 
  • Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją ir nenaudojamą infrastruktūrą: 
  • LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas; 
  • LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank; 
  • LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius; 
  • Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" (išskyrus esančius „MAXIMA“ prekybos centruose) ir „Lietuvos paštas“ skyriuose. 

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti kliento kodą ir/arba  PVM sąskaitos faktūros Nr. 

Už suteiktas paslaugas: 

  • Bankiniu pavedimu už suteiktas paslaugas (paraiškos pateikimas, prijungimo sąlygos, elektros energijos atjungimas\prijungimas, ir kt. paslaugų suteikimas): 
  • LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas; 
  • LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank. 

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti išankstinio apmokėjimo sąskaitos arba PVM sąskaitos faktūros Nr. 

Verslui 
 
Už suvartotą elektros energiją: 

  • Įmokų grynaisiais priėmimo vietose: „Maxima" kasose, „Perlas terminaluose" ir „Lietuvos paštas“ skyriuose; 
  • Bankiniu pavedimu už suvartotą elektros energiją: 
  • LT41 7044 0600 0032 1788, AB SEB bankas; 
  • LT29 7300 0100 0237 6713, AB Swedbank; 
  • LT47 2140 0300 0018 0094, LT58 4010 0424 0301 7877, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius. 

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti kliento kodą ir/ar PVM sąskaitos faktūros Nr. 

Už suteiktas paslaugas: 

  • Bankiniu pavedimu už suteiktas paslaugas(paraiškos pateikimas, prijungimo sąlygos, elektros energijos atjungimas\pajungimas, ir kt. paslaugų suteikimas): 
  • LT82 7044 0600 0298 2730, AB SEB bankas; 
  • LT79 7300 0100 7050 5121, AB Swedbank. 

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti išankstinio apmokėjimo sąskaitos arba PVM sąskaitos faktūros Nr. 

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Sumokėjau skolą. Kada atnaujinsite elektros tiekimą?

Privatiems / Verslui

Elektros energijos tiekimą atnaujinsime tik tada, kai sumokėsite visą skolą ir atjungimo – pajungimo paslaugos išlaidas. Po įmokos gavimo, elektros tiekimą atnaujinsime ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu atidėti skolos sumokėjimo terminą?

Privatiems / Verslui

Skolos mokėjimo atidėjimo galimybę turite, tačiau kiekvienam klientui ji yra įvertinama individualiai. Jeigu norite atidėti skolos mokėjimą už suvartotą elektros energiją, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu: +370 697 61 852. Jeigu norite atidėti mokėjimo terminą už ESO suteiktas paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei turiu klausimų dėl skolos sumos?

Privatiems / Verslui

Jeigu turite klausimų dėl susidariusios skolos sumos už suvartotą elektros energijos kiekį, prašome kreiptis ESO savitarnoje arba Klientų aptarnavimo telefonu: +370 697 61 852. Jeigu nesutinkate su susidariusia skola už suteiktas ESO paslaugas, prašome rašyti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?