Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Skaitiklių priežiūra ir tikrinimas

Ką daryti sugedus skaitikliui?

Jeigu pastebėjote, kad elektros apskaitos prietaisas sugedo, apie tai praneškite klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką turiu žinoti apie skaitiklių plombų uždėjimą/nuėmimą?

Nuimti plombas gali tik ESO darbuotojai, todėl norėdami nuimti plombą, prašome apie tai mus informuoti tel. +370 697 61 852. 

Papildoma informacija: plombos paprastai nuimamos / keičiamos tuomet, kai reikia pakeisti įvadinį į būstą kabelį ir / arba automatinį jungiklį, sutvarkyti skaitiklyje kontaktą (kai svyla laido izoliacija) arba perkelti elektros skaitiklį. Jei daugiabučio namo bute elektros skaitiklio vietą norite pakeisti nedaug (iki 1 metro), tereikia paskambinti tel. +370 697 61 852 ir užsakyti ESO darbuotojų atvykimą dėl elektros skaitiklio perkėlimo ir / arba plombos nuėmimo leidimo. Atvykę ESO darbuotojai įvertins skaitiklio perkėlimo galimybę ir nemokamai nuims plombas. 

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip atpažinti blogai veikiantį skaitiklį?

Skaitiklis gali būti sugedęs, jei:

  • jis neskaičiuoja arba rodo nepagrįstą suvartotos elektros kiekio pokytį.
  • yra įjungtas apšvietimas arba kiti elektros prietaisai, o elektros skaitiklio diskas nesisuka arba nemirksi šviesos diodas.
  • ant skaitiklio yra mechaninių pažeidimų (pvz., ant ekrano, korpuso/gaubto, plombų).
  • visi elektros prietaisai išjungti, o skaitiklio diskas sukasi arba mirksi šviesos diodas.
  • elektroninio skaitiklio ekranėlyje elektros energijos duomenys mirksi arba neatvaizduojami.

Jei pastebėsite neatitikimus, prašome apie tai mus informuoti tel. +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei skaitiklį reikia perkelti į kitą vietą?

Jūs turite teikti paraišką ESO savitarnoje.
Kai tik gausime Jūsų paraišką, per 2 d. d. patikrinsime paraišką ir Jus informuosime apie dokumentų tinkamumą arba paprašysime patikslinti pateiktus duomenis. Kai paraiška bus priimta, per 5 d. d. parengsime technines sąlygas, kuriose bus nurodyta, kokius veiksmus Jums reikės atlikti dėl elektros skaitiklio iškėlimo.
Prieš perkeldami skaitiklį į kitą vietą, būtinai užfiksuokite skaitiklio rodmenis.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip nurašyti skaitiklio rodmenis?

Instrukcijas, kaip nurašyti skaitiklio rodmenis rasite čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kada yra tikrinami skaitikliai?

Skaitiklių patikrinimai vyksta planine tvarka pagal nustatytus teisės aktus, tačiau gali vykti ir kitais atvejais, pavyzdžiui: jeigu klientui atrodo, kad jo elektros skaitiklio rodmenys yra per dideli arba per maži.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei noriu, kad būtų nurašyti skaitiklio rodmenys?

Prašome skambinti mums klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur galiu matyti nurašytus skaitiklio rodmenis?

Prašome kreiptis pas savo tiekėją, kurį matysite Jums pateikiamose sąskaitose už suvartotą elektros energijos kiekį. Jeigu elektros tiekimą užtikrina ESO garantinis tiekimas - rodmenis matysite prisijungę ESO savitarnoje.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?