Gedimo registravimas

Kaip užregistruoti elektros gedimą?

Dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui, svarbu, pirmiausia įsitikinti ar gedimas įvyko ne Jūsų tinkle, būtinai patikrinkite ar neatsijungę automatiniai jungikliai arba kamštiniai saugikliai.

Įvykus gedimui ESO tinkle, kai informacija apie gedimą žinoma, klientai informuojami el. paštu arba / ir SMS žinute, taip pat, informacija atvaizduojama gedimų žemėlapyje.

Jeigu dingus arba sutrikus elektros energijos tiekimui informacijos el. paštu arba SMS žinute negavote ir gedimų žemėlapyje Jūsų adresu gedimas neatvaizduojamas, jį galite užregistruoti:


Ką daryti, jei gedimas įvyko vidaus tinkle?

Jeigu gedimas įvyko Jūsų vidaus tinkle – kreipkitės į asmenis, kurie prižiūri Jūsų namų ūkį: namą administruojanti įmonė, energetikas, namo pirmininkas arba kreipkitės į privatų elektriką. 

AB „ESO“ nėra atsakingas už klientų nuosavybėje įrengtą elektros instaliaciją. Riba tarp AB „ESO“ ir kliento tinklo nurodoma nuosavybės ribų akte, kurį rasite ESO savitarnoje, skiltyje „Objektai“.