Naujos paraiškos pateikimas

Kodėl negaliu pateikti paraiškos, nors viską supildžiau teisingai?

Privatiems / Verslui

Mūsų rekomendacija Jums:

  • Pasitikrinkite, ar perrašyta teikimo sutartis naujo savininko vardu: jeigu paraišką pildo naujas savininkas, kuris dar nėra persirašęs sutarties savo vardu – paraiškos užpildyti nepavyks, reikia persirašyti sutartį.
  • Patikrinkite, kas pildo paraišką: jeigu paraišką pildo įgaliotas asmuo, patikrinkite, ar įvesto objekto savininko kodas sutampa su tiekimo sutarties turėtojo kodu. Jeigu ne, užpildyti paraiškos nepavyks, reikia persirašyti sutartį arba patikslinti savininko kodą.
  • Pasitikrinkite, ar objektas verslo ar buities: kai paraiška pildoma privačiam asmeniui, o sutartyje matyti, kad objektas yra komercinės paskirties arba ūkininko vardu, užpildyti paraiškos nepavyks, nes reikia rinktis verslo paraiškos tipą.
  • Pasitikrinkite, ar nėra įrašytas unikalus žemės sklypo numeris, kai yra nurodytas pilnas objekto adresas. Jeigu nurodytas klasifikuotas objekto adresas, unikalaus žemės sklypo numerio rašyti nereikia. Jeigu klasifikuotas adresas nerandamas, reikalinga įrašyti unikalų žemės sklypo numerį.

Kodėl negaliu pateikti paraiškos už kitą asmenį, kokiu kitu būdu tai padaryti?

Privatiems / Verslui

Rūpindamiesi Klientų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, stebėti paslaugos suteikimo etapus ir valdyti pateiktos paraiškos informaciją gali tik objekto savininkas arba jo įgaliotas asmuo, todėl paraiškų stebėsena nebus pasiekiama kitiems asmenims: statytojams, rangovams. Jeigu esate įgaliotas asmuo – paraišką galite teikti už kitą asmenį per savo turimą ESO savitarnoje paskyrą. Teikiant paraišką, būtina pridėti įgaliojimo dokumentą.


Kaip apmokėti už pateiktoje paraiškoje nurodytas paslaugas kitais būdais?

Privatiems / Verslui

ESO savitarnoje apmokėjimui per bankininkystę, yra galimybė rinktis iš trijų bankų. Taip pat galite atsisiųsti išankstinės sąskaitos dokumentą, kurioje nurodyti mokėjimui reikalingi rekvizitai. Pagal šiuos rekvizitus galite atlikti apmokėjimus iš kitų bankų.


Ar galiu pateikti paraišką ne per ESO savitarną?

Privatiems / Verslui

Taip, pateikti paraiškas galite paskambinę klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.


Kodėl neleidžia pateikti paraiškos ir ESO savitarnoje rodo klaidą?

Privatiems / Verslui

Ši problema gali kilti dėl per ilgo komentaro lauke „Papildoma informacija“. Šiuo metu į komentarų lauką leidžiama įrašyti iki 1000 simbolių. Jeigu Jūsų komentaras susideda iš daugiau negu 1000 simbolių, pridėkite MS Word dokumentą prie paraiškos, kuriame būtų pateiktas Jūsų komentaras.