Sutartys ir objektai

Kodėl negaliu prisidėti objektų, kurie priklauso kitai įmonei/asmeniui?
  • Rūpindamiesi Klientų duomenų saugumu ir atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus asmens duomenų tvarkymo reikalavimus, paskyros valdymo ir matymo teisės yra suteikiamos tik objekto savininkui arba jo įgaliotam asmeniui.  Objekto savininko turimi objektai identifikuojami pagal asmens (arba įmonės) kodą, todėl Klientai prisijungę prie savitarnos svetainės www.mano.eso.lt  mato tik tuos objektus, su kuriais pasirašę elektros energijos sutartį.

Dėl aukščiau išvardintos priežasties, mano.eso.lt paskyroje, registruotoje vienu el. paštu ir vienu asmens/įmonės kodu, negalite matyti kitai įmonei priklausančių objektų.


Kodėl nematau savo valdomo objekto?
  • Jeigu nematote savo valdomo objekto, tai gali būti todėl, kad nesate sudaręs tiekimo sutarties. Tiekimo sutartį turite sudaryti su pasirinktu nepriklausomu tiekėju arba visuomeniniu tiekėju UAB „ Ignitis“. Tiekėjų sąrašą galite rasti čia. Sudarius sutartį su tiekėju, objektą savitarnoje matysite per 5 d. d. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.

Kodėl matau man nepriklausantį objektą?
  • Jeigu paskyroje matote Jums nebepriklausantį objektą, reiškia nesate nutraukę sutarties su savo tiekėju. Turite kreiptis į savo tiekėją dėl sutarties nutraukimo. Nutraukus sutartį, objektas bus pašalintas iš Jūsų paskyros.

Kodėl negaliu deklaruoti objekto rodmenų ESO savitarnoje?

Jeigu Jums neleidžia deklaruoti rodmenų ESO savitarnoje, tikėtina, Jūs dar nepasirinkote nepriklausomo tiekėjo ir turima elektros energijos sutartis yra visuomeninio tiekimo. Tokiu atveju deklaruoti rodmenis turite Ignitis savitarnoje