Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Skaitiklių priežiūra ir tikrinimas

Ką turiu žinoti apie skaitiklių plombų uždėjimą/nuėmimą?

Nuimti plombas gali tik ESO darbuotojai, todėl norėdami nuimti plombą, prašome apie tai mus informuoti klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Papildoma informacija: plombos paprastai keičiamos / nuimamos tuomet, kai įmonės objekte vykdo darbus ir dėl darbų specifikos turi nuimti plombas nuo dujų apskaitos prietaisų ir/ar kitų užplombuotų dujotiekio dalių (toliau – dujų apskaita). Jei daugiabučiame namo bute dujų skaitiklio vietą norite pakeisti nedaug (iki 1 metro), tereikia paskambinti mums klientų aptarnavimo numeriu nurodytu aukščiau ir užsakyti ESO darbuotojų atvykimą dėl dujų skaitiklio perkėlimo ir plombos nuėmimo leidimo. Atvykę ESO darbuotojai įvertins skaitiklio perkėlimo galimybę ir nemokamai nuims plombas.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ką daryti sugedus skaitikliui?

Jeigu pastebėjote, kad dujų apskaitos prietaisas sugedo, apie tai praneškite klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip atpažinti blogai veikiantį skaitiklį?

Skaitiklis gali būti sugedęs, jei:

  • esant įjungtai viryklei arba kitiems dujiniams prietaisams, dujų skaitiklio rodmenų dešinysis būgnelis (ratukas) nesisuka arba sukasi strigdamas, o jam sukantis girdėti pašaliniai garsai (traškėjimas, braškėjimas);
  • ant skaitiklio yra mechaninių pažeidimų (pvz., ant skaitiklio korpuso/skaičiavimo mechanizmo, plombų).

Jei pastebėsite neatitikimus, prašome apie tai mus informuoti klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei skaitiklį reikia perkelti į kitą vietą?

Jūs turite teikti paraišką ESO savitarnoje. Kai tik gausime Jūsų paraišką, per 2 d. d. patikrinsime paraišką ir Jus informuosime apie dokumentų tinkamumą arba paprašysime patikslinti pateiktus duomenis. Kai paraiška bus priimta, per 5 d. d. parengsime technines sąlygas, kuriose bus nurodyta, kokius veiksmus Jums reikės atlikti dėl dujų skaitiklio iškėlimo. Prieš perkeldami skaitiklį į kitą vietą, būtinai užfiksuokite skaitiklio rodmenis.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kaip nurašyti skaitiklio rodmenis?

Instrukcijas, kaip nurašyti skaitiklio rodmenis rasite čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kada yra tikrinami skaitikliai?

Skaitiklių patikrinimai vyksta planine tvarka pagal nustatytus teisės aktus, tam tikrais atvejais gali būti atliekami papildomi tiksliniai patikrinimai užtikrinant teisingą dujų apskaitos prietaiso veikimą.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur kreiptis, jei noriu, kad būtų nurašyti skaitiklio rodmenys?

Prašome skambinti mums klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur galiu matyti nurašytus skaitiklio rodmenis?

Prašome kreiptis pas savo tiekėją, kurį matysite Jums pateikiamose sąskaitose už suvartotą gamtinių dujų kiekį.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?