Kiti sutarties klausimai

Kur kreiptis, jei noriu, kad laikinai būtų nutrauktas elektros tiekimas?

Jeigu Jums reikalingas laikinas elektros atjungimas, tai padaryti galite:

  • Užpildant formą, kurią rasite čia.
  • Susisiekiant klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Kur galiu rasti skaitiklio numerį?

Skaitiklio gamyklinį numerį galite rasti ant pačio skaitiklio, dažniausiai nurodyta po brūkšniniu kodu.

Skaitiklio gamyklinį numerį galite rasti ant pačio skaitiklio, po brūkšniniu kodo. Numeris yra be raidžių, pvz. Nr. xxxxxxxx.


Kam yra reikalingas rodmenų suderinimo aktas?

Rodmenų suderinimo aktas yra reikalingas, kad galėtumėme tiksliai žinoti, su kokiais rodmenimis perduodamas objektas iš vieno savininko / nuomininko kitam. Taip pat informuojame, kad rodmenų suderinimo aktas gali būti laisvos formos.

Rodmenų suderinimo aktas


Kas turi pasirašyti rodmenų suderinimo aktą?

Rodmenų perdavimas aktas turi būti pasirašytas abiejų šalių, t.y. objektą perleidžiančio ir perimančio asmens. Tai gali būti pardavėjas ir pirkėjas, objekto savininkas ir nuomininkas.


Kur galiu rasti Nepriklausomo tiekėjo sutartį?

Nepriklausomo tiekėjo sutartys nėra talpinamos į ESO savitarnos svetainę, sutartį Jums turi pateikti Jūsų pasirinktas nepriklausomas tiekėjas.


Ar sudarius sutartį su nepriklausomu tiekėju, reikia sudaryti sutartį su ESO? Ar reikia pranešti?

Sutarties su ESO sudaryti nereikia. Sudarius sutartį su nepriklausomu tiekėju, jis perduos mums šią informaciją. Papildomai apie sudarytą sutartį mūsų informuoti nereikia.