Prisijungimo klausimai

Kaip susikurti paskyrą?

Privatiems

Paskyrą susikurti galite įėję į mano.eso.lt ir paspausdami mygtuką „Registruotis“. Atsidariusiame puslapyje patvirtinkite tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis. Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroninio pašto adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Verslui

Eikite į mano.eso.lt ir paspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusioje formoje įveskite įmonės pavadinimą ir kodą. Paspauskite mygtuką „Pradėti registraciją". Kitame žingsnyje patvirtinkite savo tapatybę vienu iš pateiktų būdu -  SMART- ID, Mobile-ID, Swedbank, Luminor, Šiaulių arba SEB bankais. Jei pasirinkote šiuos bankus, naudokite savo asmeninę, o ne verslo banko paskyrą. Patvirtinus tapatybę, formoje suveskite savo kontaktinius duomenis ir prisekite įgaliojimą valdyti nurodytos įmonės paskyrą (įgaliojimą atstovauti įmonę, Registrų centro išrašą ar kitą dokumentą, patvirtinantį, kad galite atstovauti įmonę). Patvirtinus įvestus duomenis, nurodytu elektroniniu adresu gausite instrukciją, kaip susikurti slaptažodį ir aktyvuoti savo paskyrą.

Detalią instrukciją, kaip sukurti verslo paskyrą ESO savitarnoje galite atsisiųsti čia.


Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros prisijungimo el. pašto adresą?

Privatiems

Jeigu pamiršote savo el. pašto adresą, kuriuo jungiatės prie ESO savitarnos, junkitės prie savitarnos naudodamiesi elektronine bankininkyste, SMART-ID arba Mobile-ID.

Verslui

Jeigu pamiršote įmonės el. pašto adresą, kuriuo jungiatės prie ESO savitarnos, dėl el. pašto priminimo prašome skambinti klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.


Ką daryti, jeigu pamiršau savo paskyros slaptažodį?

Privatiems / Verslui

Jeigu pamiršote prisijungimo slaptažodį, naudokitės slaptažodžio priminimo funkcija - įvedę savo paskyros elektroninį paštą, gausite instrukciją, kaip atnaujinti slaptažodį.


Kaip pakeisti savo paskyros el. pašto adresą?

Privatiems / Verslui

Jeigu Jūsų el. pašto adrese yra įsivėlusi klaida, užpildykite prašymą ištaisyti el. pašto adresą. Prašymą galite pateikti čia, pasirenkant temą „Noriu patikslinti savo kontaktinius duomenis“.

Jeigu pasikeitė paskyros valdytojas, turite registruoti prašymą ištrinti seną paskyrą ir susikurti paskyrą su naujo valdytojo el. pašto adresu.