Būtinieji

Slapukai naudojami Svetainės funkcionavimui užtikrinti.

Statistiniai

Slapukai naudojami rinkti anoniminę statistinę informaciją apie tai kaip naudotojai naudojasi Svetaine.

Rinkodaros

Slapukai naudojami rinkti informaciją apie tai, kaip naudotojai naudojasi Svetaine ir užtikrinti atskiram naudotojui pritaikytus ir jį dominančius skelbimus.

Funkciniai

Slapukai naudojami siekiant įsiminti naudotojų pasirinkimus ir nustatymus (pvz., kalbos ar laiko zonos).

Loading
Pradžia

Planiniai darbai

Kaip pasiruošti elektros planiniam nutraukimui?

1. Iš kištukinių lizdų ištraukti ne tik kompiuterio, bet ir visų kitų elektroninių buities prietaisų maitinimą. Jei to nepadarėte, nereiškia, kad neišjungti įrenginiai tikrai suges, tačiau tokia tikimybė išlieka ir apsisaugoti visuomet pravartu.

2. Iš anksto pasigaminkite maisto, įkraukite telefono ar nešiojamojo kompiuterio baterijas, pasirūpinkite alternatyviu šviesos šaltiniu – žvakėmis, žibintuvėliais.

3. Jei dėl kokių nors priežasčių jums yra itin svarbu, kad naudojami elektros prietaisai veiktų be pertrūkių, apsvarstykite galimybę išsinuomoti išorinį elektros generatorių, prijungiamą prie vartotojo vidaus tinklo.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kodėl vykdote planinius elektros atjungimų darbus?

Suplanuoti elektros atjungimai yra vykdomi dėl elektros tinklo kokybės ir elektros tiekimo patikimumo gerinimo arba naujų vartotojų prijungimo.

Pagrindinės atjungimų priežastys:
• elektros tinklo rekonstrukcija;
• iš anksto suplanuotas tinklo remontas;
• naujų vartotojų prijungimas;
• gedimų arba tinklo defektų šalinimai.

Kaip dažnai klientams gali būti vykdomi planiniai elektros atjungimai yra nurodyta Lietuvos Respublikos Energetikos ministerijos patvirtintose taisyklėse (skaitykite čia).

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Dėl kokių priežaščių darbai gali būti atšaukti?

Suplanuotus elektros atjungimus atšaukiame jeigu:

  • nepalankios oro sąlygos;
  • blogas ar nėra privažiavimo prie elektros tinklų;
  • nenumatyti atvejai kaip: pasikeitusi oro temperatūra (nukrito iki -15°C arba pakilo iki +30°), pakitusi tinklo schema ir kt.
Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu gauti kompensaciją dėl patirtų nuostolių, kuriuos sukėlė elektros atjungimas?

Jeigu klientas nebuvo informuotas apie suplanuotus darbus ir dėl atjungtos elektros patyrė nuostolius, mes įvertiname kiekvieno kliento situaciją individualiai ir skiriame kompensacijas už patirtus nuostolius. Dėl kompensacijos kreipkitės klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Prieš kiek laiko informuojate apie planinius elektros atjungimus?

Apie planuojamus elektros atjungimus klientams informaciją siunčiame prieš 5 kalendorines dienas. Likus 24 val. iki darbų pradžios, papildomai primename apie suplanuotus darbus. Informaciją galite gauti elektroniniu paštu arba/ir SMS žinute. Kontaktais, kuriuos esate pateikę ESO savitarnoje. Kaip atnaujinti kontaktinius duomenis galite rasti čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Kur galiu išsinuomoti generatorių, kol neturėsiu elektros?

AB „Energijos skirstymo operatorius“ neteikia generatorių nuomos paslaugos. Dėl generatoriaus nuomos rekomenduojame kreiptis į rinkoje esančias įmonės, teikiančias generatorių nuomos paslaugas.

Kaip pasirinkti geriausiai tinkantį generatorių rekomenduojame čia.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu gauti kompensaciją už generatoriaus nuomą?

Generatoriaus nuoma yra papildoma paslauga, kurios AB „Energijos skirstymo operatorius“ neteikia. Kompensacijos už generatoriaus nuomą klientams nėra numatytos.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?
Ar galiu teikti prašymą, jei man netinkamas suplanuotas elektros atjungimo laikas?

Jeigu gavote pranešimą apie suplanuotus elektros atjungimus ir nurodytas laikas Jums netinka, dėl ypatingai svarbių priežasčių galite kreiptis klientų aptarnavimo telefonu +370 697 61 852. Įvertinę Jūsų situaciją individualiai, atsižvelgsime ir esant galimybei, koreguosime darbų atlikimo laiką.

Ar šis atsakymas buvo naudingas?